SlimShady Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag har fått The Sims 2: Nattliv, men kan inte installera det färdigt, för när det kommer till slutet så står det att jag ska sätta in cd 4 för the sims 2. Detta för att det ska uppdatera eller något sånt. Men jag gör det, men det kommer upp en ruta där det står "installationen blev fel, installationen avbröts." Något i denna stil. Vad ska jag göra nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Kontakta EA,s kumdtjänst, det brukar jag göra, dem hjälpte mej med ett annat EA spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Völkommen i klubben Viper. Jag har också det problemet. PS. Detta ämne finns redan. För jag har skapat ett. Ämnes namnet kanske är lite konstigt... Uppdatering Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Faktiskt väldigt många som har så <_< tyvärr har jag också blivit utsatt för det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 SKa få ålna min kusses skivor och installera om The Sims 2. Hoppas det funkar bättre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Kanske att det är någon repa eller liknande på skivan? Brukar vara det som är felet. Eller så kanske du håller på med datorn samtidigt som du installerar? Då brukar allt gå snett med installatioenen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Jag har lånat min kusins skivor och installerat med dom, men det funkar ändå inte. Det funkar hos honom, men inte här. Det funkar varken med expansion eller uppdatering. Det verkar som om det är någon kompatibilitetsproblem med datorn. Vad annars kan det vara? Det funkar för honom, men inte för mig. Redigerat 23 April 2006 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Men vad händer om sims 2 inte är orginal? TheDarkElf: Har du fått hjälp? Funkar det för dig nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Neh det vill inte. Jag orkar inte försöka mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Men vad händer om sims 2 inte är orginal? TheDarkElf: Har du fått hjälp? Funkar det för dig nu eller? Då funkar det med all sannorlikhet inte. Pirater göre sig icke besvär ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg