Gäst newnameguy Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag vet inte, men jag har på något konstigt sätt bytt namn på min dvd enhet. Förut hette den "Dvd-Enhet (F)" fast nu heter den (G). Vart hittar jag CP* där jag ändrar sådant. CP = Control Panel. För de som inte vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 tryck höger-klick på iconen och väls egenskaper sen skriver du de ddu vill den ska heta högst upp,min heter K*Ken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 bra behövde det med tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Högerklicka och ta byt namn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Högerklicka på Den här datorn, välj Hantera sen Diskhantering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Högerklicka på Den här datorn, välj Hantera sen Diskhantering. tack! du är nog den ända som säger vettiga saker i denna tråd ;) om man inte räknar med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.