Newk Skrivet 20 April 2006 Rapport Skrivet 20 April 2006 Det finns olika linjer på hur mycket man har varit i en huvudstad. vad händer om man får fullt på en?
hyldran0 Skrivet 21 April 2006 Rapport Skrivet 21 April 2006 ok det finns 7 olika ¨ranker¨ beroende av hur mycket är vän med en stad hated- kommer inte håg vad den gör unfriendly- kommer inte håg vad den gör normal- kommer inte håg vad den gör friendly- kommer inte håg vad den gör honored- du får allt 10% billigare i den staden reverded- kommer inte håg vad den gör exhalted- kommer inte håg vad den gör nån annan får skriva vad dom andra gör
Offline Skrivet 21 April 2006 Rapport Skrivet 21 April 2006 Hated - det kan du bli med Horde / Alliance.. Om du är det med en annan faktion (typ Booty bay) kommer vakterna aggra på dig direkt.. Unfriendly - dom är oranga för dig, du är på gränsen till att bli hated typ.. Neutral - du är gul för dom, altså neutral... Friendly - inte mycket här, om det är en pvp faktion kan du förmodligen köpa nått Honored - 10% rabatt eller om det är en pvp faktion så kan du köpa mer saker.. Revered - Händer inte mycket.. det är för att du är på gränsen till Exalted.. (pvp faktion = mer saker att köpa) Exalted - du kan lära dig att rida den stadens mount (ie om du är Troll och bli exalted med undercity kan du lära dig rida UD mount)
Link the legend Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 hur mycket reputation lr va de heter ska man ha hör att komma från revered till exalted?
Gäst DonKeN Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Själv vet jag att revered ligger på 16 000 och exalted ligger på 21 000. Jag försöker bli exalted med darnassus som gnome för att jag vill ha en tiger som mount.
Rekommendera inlägg