Salt-Popcorn Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag gav en hc soffa och en rökmaskin till foxy på habbo för han sa att ahn skulel ge 9000fm och fuska vip .. s´å när jag gav hand et logga han ut... SÅ tro ej han!! VARNING!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Ganska onödigt men.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Vem f*n bryr sig om ett skit-spel som Habbo? :S Jag fattar inte hur ni ens orkar lägga ner tid på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Mm, jätte jobbigt att spela + måste ni skriva på fuska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 mm tycker habbo e skit tråkigt men för dom som spelar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Foxy och jag hade en liten hjulaffär som gick lysande. Men ja, det var ju inte så bra det där med habbo men han kanske råkade logga ut sig eller dylikt. Han lär väl inte vara offline i all evigher så att säga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Foxy och jag hade en liten hjulaffär som gick lysande. Men ja, det var ju inte så bra det där med habbo men han kanske råkade logga ut sig eller dylikt. Han lär väl inte vara offline i all evigher så att säga ;) Kanske när han sett denna tråd..?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) mm tycker habbo e skit tråkigt men för dom som spelar.. så tråkigt så att du köper en soffa och en rökmaskin för 15 spänn(?)...>_>_>_>_> Redigerat 24 April 2006 av Zimens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 orka... kontakta admin eller Foxy himself istället. §1.11 och inte minst §1.27 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg