Gäst Beldur Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Hej jag spealde Simpsons Hit and run. Sedan skulle jag stänga av men CD:n kommer inte ut. Tack på förhand! /Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Om du har ett litet hål i CD - enheten, så kan du böja till ett gem och stoppa in i hålet. Eller välja Mata ut Om du högerklickar på enheten i Den här datorn. Redigerat 21 April 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Du han före mej ^^ Men hålet e precis under där du sätter i skivan, om det inte funkar med nått av sätten som fusk katten sa, så får du ta en skuvmejsel, och bända upp den.. Det hände för mej, skivan fastnade så det gick inte på något sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 allt funkar för mig men testa att laga den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Har hänt mig 1 gång då tog jag en skruvmejsel och då gick den ut av sig själv o funka igen. Mysko.... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Har hänt mig 1 gång då tog jag en skruvmejsel och då gick den ut av sig själv o funka igen. Mysko.... :wacko: ta bara och ta bort sladden av datorn och öppna datorn ta ut cd hållaren , öppna den och sen Där e den! eller kan du bara göra som dom andra sa :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 eller så har du kass cd läsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.