girl_PRO Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag har börjat på spirit tempel (om det är så det heter) det vid öknen iaf, och ja vet inte vad jag ska göra nu är jag i ett rum med en stor gerudo staty eller nåt och har vart inne i ett rum med galler som går att öppna men hur kommer man upp på plattformen mittemot? där behöver man ju hookshoot men jag är ju liten :s Skulle bli jätteglad för hjälp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 undrar jag med men du sk nog få en nyckel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Precis när du kommer in i rummet, vänd dig till vänster. Där står en staty, likadan som det finns i Dodongos Cavern. (andra dungeon som liten) Gå fram till den och "Grab" kommer fram. Ta tag i den och knuffa den över kanten till understa våningen. Den kommer att landa på en blå knapp som öppnar en dörr längst upp. Där inne minns jag inte om man behöver en nyckel, men i så fall, så får man den tidigare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 TACK TAXK!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 TACK TAXK!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg