MahL Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Det är såhär att jag har något fel på min optiska mus och den är tråd lös för när jag ska starta datan så går allt bra, men sen när jag ska röra på musen så flyttar sig inte mus pekaren så just nu har jag en annan så om det är någon som vet vad det kan vara för fel så säg till då eller om jag ska göra något annat med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nyman Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 är det med batterier? isf ska du bara byta batterier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Tycker det är så dåligt med sådana musar för dem verkar cpa sej hela tiden.. men keyboardarna är softa men kan också bli sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ränsa där den där röda lampan, kolla att alla kablar m.m sittar fast ordentligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 är det med batterier? isf ska du bara byta batterier! jag har bytt batterier och ja alla kablar sitter i och jag har gjort rent där den röda lampan sitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Har du tappat den eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 trådlösa musar cpar bäverballe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Har du tappat den eller nåt sånt? nej det har jag inte så det ska egentligen inte vara något fel på den fast jag tror att jag ska köpa en ny eller lämna in den här för att se vad det är för fel på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Om inget kan fixxa det tycker jag att du borde lämna in den till ngn som kan det dära.. Kolla vad dom tar för att reparera den.. Kostar det mycket kan du ju lika gärna köpa en ny mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Om inget kan fixxa det tycker jag att du borde lämna in den till ngn som kan det dära.. Kolla vad dom tar för att reparera den.. Kostar det mycket kan du ju lika gärna köpa en ny mus jo det är det jag ska göra så jag tror att jag ska lämna in den till expert eller en affär som jag inte kommer ihåg vad den heter de är ganska på det där också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 är det en knapp på mottagaren och under musen så kan du först trycka ned knappen under musen och sen trycka på knappen på mottagaren så söker mottagaren efter musen och om den hittar musen ska den funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Det kanske måste vara särskilda batterier, sådana som inte har alkan i sig. Om du använder sådana som innehåller alkan kan du ha förstört musen eller kayboarden.. hmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.