Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Den funkade ju innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 eller köp en ny.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 De e inte så billiga, men om man ska ha en "modern" mus så ska man köpa en sån där cool form fast inte trådlös, neej du <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Min funkade också innan men det kan bero på batteriet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 batteriet e de oftast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 efter allt jag har sett så tror jag att det blir en ny mus även om det kostar mycket så vill jag ha en bättre än den skit musen jag har just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 trådlösa är bara skit och vad ska man me dom till för du siter väl inte 8 meter bort och i så fall köp en med så lång slad som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Sladdar kan ju känna för att trassla ihop sig ibland och det slipper man med en trådlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 ok, emn såhär är det att jag ska sakffa en helt ny mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 skaffa typ en mx 700! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 700 kr?? E ju inte så klokt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag vet redan vad jag ska ha för en som kostar 700 kr och är laddnings bar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.