Nittionio Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Man blir väll lite besviken. Men jag är inte direkt glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag är en så sjukt dålig förlorare om inte det är en överlägsen förlust och inte fult spel, men jag kan tända till på en femöring. Speciellt i basket när vi aldeles i slutet på förra säsongen vunnit över ett lag som varit obesegrat i våran årskull och serie i fem år (vi var dock bara inne på vår andra säsong, placering 2,2) och när nästa säsong börja torksa vi med typ 20p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Beror på vad man spelar. Om jag spelar någon sport eller nåt så bryr jag mig inte. Det är tillräckligt med pina att vara med. Men om det är CS och nån jävel skjuter HS på mig hela tiden, då är det klart att man blir lite sur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Ja jag är en dålig förlorare det erkänner jag. Men det beror på vad jag tävlar i. Men om jag kör en match i Volleyball är jag ingen dålig förlorare. Men när jag tävlar på något som jag gillar och förlorar blir jag lätt arg... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.