bambocha Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 hmm jag o min kompis va o kollade på spel idag han köpte mario kart ds men jag hittade inget roligt gc spel ska åka ner på söndag eller måndag igen o kolla jag undrar om någon-några kunnde lägga några förslag på spel o lite info om dem :D tacksam om ni svarar innan söndag :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SONIC FAN Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Köp då sonic adventure 2 battle det är coolt för jag har sonic adventur dx på pc så du vet :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Håller med, dom e asbra Redigerat 21 April 2006 av Dark Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Köp då sonic adventure 2 battle det är coolt för jag har sonic adventur dx på pc så du vet jag har det redan(jag är hans kompis som åkte me o köpte mario kart DS) så jag vet inte om han vill ha det(tror inte det eftersom jag redan har det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 hmm jag o min kompis va o kollade på spel idag han köpte mario kart ds men jag hittade inget roligt gc spel ska åka ner på söndag eller måndag igen o kolla jag undrar om någon-några kunnde lägga några förslag på spel o lite info om dem :D tacksam om ni svarar innan söndag :medieval: :kung: vrf köpte du inte mkds då? de e ju asball!! eller har du de redan :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Han skulle ju ha GC-spel >.<. Något zelda sitter alltid fint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Animal crossing eller nhl 03-07 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 vrf köpte du inte mkds då? de e ju asball!! eller har du de redan han har inte DS... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Skriv vilka spel du har först, så kan vi tipsa sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) ja kanske kan skriva för han verkar inte svara... =S aja han har gamecube med ssbm och tales of symphonia sen har han inga mer tror jag...men jag har ganska många o han brukar vara här o spela... Redigerat 20 Maj 2006 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 MGS: TTS och XIII Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 vad är MGS för spel...?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg