åäö Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 hej jag undrar hur man får 50 pilar.för på affärena så står det att man kan köpa 50 stycken.så jag tror då att man kan få 50 stycken så snälla om ni vet så skriv gärna det till mig. ps är det non som vet man ska göra med en mask som ser ut som ett öga. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Pilarna vet jag inte, masken som ser ut som ett öga (mask of truth) om du är liten så kan du ta på dej den och "prata" med stenarna som har ett öga på sej som finns lite över allt i hyrule, dom ger en lettrådar om saker och typ berättar om hyrules historia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 menar du ocarina of tima eller majoras mask? ifall du menar oot så ska du köpa till så du kan ha 50st... det gör du i lost woods, ett enkelt sätt är att förtrolla dig till sacred forest meadow (skogstemplet) och gå till lost woods, först ska du gå till höger där finns en sten .. spräng den och hoppa ner i hålet, där nere finns två dekuscrubs en av dom sälger nötter och en bjuder dig för hundra rupees att du kan ha 50 pilar .....ps du måste ha slagit tillbaka deras nötter för att kunna köpa , klar!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag har allt på det spelet...först måste du klara 1000p i på bil skytte i öken staden för att klara det måste du ha häst om du klarar det så får du 40pilar för att få 50pilar ska du gå till kakariko village å köra pil skytte där klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag har allt på det spelet...först måste du klara 1000p i på bil skytte i öken staden för att klara det måste du ha häst om du klarar det så får du 40pilar för att få 50pilar ska du gå till kakariko village å köra pil skytte där klart man kan väl göra tvärtom? jag brukar iaf göra det pga att jag går till kakariko mycket tidigare än gerudo valley. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg