Smaragd Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Hur får man tag i sinking lure? det där som man fångar större fiskar lättare med? Ska man ta det innan man tar fiskespöet eller efter? bara undrar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vad är det ps:kan man ha fiskespö utan att man behöver hyra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Hur får man tag i sinking lure? det där som man fångar större fiskar lättare med? Ska man ta det innan man tar fiskespöet eller efter? bara undrar! Jag vet inte riktigt heller hur man får det men jag hade fiskespöt och simma ut till stocken och stälde mig där då fick jag den? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (Spelnisse @ 02/02-2004 18:25:33) Hur får man tag i sinking lure? det där som man fångar större fiskar lättare med? Ska man ta det innan man tar fiskespöet eller efter? bara undrar! Jag vet inte riktigt heller hur man får det men jag hade fiskespöt och simma ut till stocken och stälde mig där då fick jag den? :unsure: jag har faktiskt också det...jag hittade det på den där stocken också...istället för fishing lure så står det sinking lure vid spöet i hyllan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 låter konstigt hur mycket måste en fisk väga för att få gold scale Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 ingen aning..men när jag fångade en fisk på 20 pounds fick jag den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Hur fiskar man där när man e stor?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 man måste ha planterat magic bean eller ha klara water tempele men vad är den där sinking.......... och när man ska få gold scale ska man va liten då eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Var ska man plantera magic bean nånstans?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 vid doktorns vetenskapens hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Åh tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 varsegod men du vad har hänt mad din bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg