0014 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 den finns vid stenarna som STOR och vid stocken som LITEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 men JAG hitade den vid börga vi säger så här att du simmar mad lila luink mot läkan spikrakt när du kan stäla dig upp precis då kommer den upp vilket ska man välja när man får den use now eller det andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag hittar dom inte vid dom tre stenarna? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 när du e liten eller stor??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Stor..jag sa vid dom tre stenarna <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 det kan inte ja heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (0014 @ 02/02-2004 18:27:46) (Spelnisse @ 02/02-2004 18:25:33) Hur får man tag i sinking lure? det där som man fångar större fiskar lättare med? Ska man ta det innan man tar fiskespöet eller efter? bara undrar! Jag vet inte riktigt heller hur man får det men jag hade fiskespöt och simma ut till stocken och stälde mig där då fick jag den? :unsure: jag har faktiskt också det...jag hittade det på den där stocken också...istället för fishing lure så står det sinking lure vid spöet i hyllan Om man använder Sinking Lure så får du inget pris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) fall man får sinking lure har man den varje gång man fiskar då eller? Redigerat 6 Februari 2004 av Spelnisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 JAG HAR INTE HELLER HITTAT DEN VID SPRICKAN... oops...caps lock var aktiverat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 fall man får sinking lure har man den varje gång man fiskar då eller? Eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 nej, om man lämnar fishing pound, måste man hitta den igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 men var hitade du den då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg