ApeBoy Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ta det med bilden någon ananstans men sinking lure fick jag också vis stocken mit i ponden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 när du var stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) du fråga vad som hänt med min bild...jo jag har fixat en ny! Redigerat 4 Februari 2004 av Spelnisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 när du var stor mm..man kan inte göra det som liten i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Men hur får man en stor fis när man e stor jag har försökt i en timme men jag får inte den stora fisken i mitten :angry: Kan nån nåt bra tips på hur man får den! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 när du sak kasta så ska du vara säker på att man kastar mot den...och när linan är i luften så ska du broms linan så den kommer mot dens ansikte... Sinking lure...när man är stor finns den vid den lilla strömmen vid de tre stenarna i fishing pond...glöm inte att du INTE kan se den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 när du sak kasta så ska du vara säker på att man kastar mot den...och när linan är i luften så ska du broms linan så den kommer mot dens ansikte... Sinking lure...när man är stor finns den vid den lilla strömmen vid de tre stenarna i fishing pond...glöm inte att du INTE kan se den... Hur vet man vart man hittar den då om man inte ser den :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ja han kanse tar upp den och håller upp den! ja vet ente! jag undrar de åxxå men så fort jag ska spela det ska jag försöka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ok snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ok snygg Vad mena du med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 va ni skrev nog lite snabt jag menade hanns nya avtar jag skrev nåt mer men det försvan visst men fortsät jag lyssnar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag fatar inte var hitar man sinking klure vid dom tre stenarna??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg