0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 när du är liten...så ska du till sochen...gå runt lite där och tillslut hittar du den...det hörs som när man tex tar fram ocarinann och ska spela en låt (tex zeldas lullaby vid en triforce symbol...) sen hittar du den...den är som små rosa kulor ihopsatta med varandra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 vad är sochen för nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 han mena stocken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Var hittar man den när man blir stor då??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 vad dom tre stenarna tror jag han sa det förut ialla fall måste man va stor för att kunna få en fisk på 20 pounds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 mm...den största ja fått som liten var på 10 eller 12 pounds.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) Man får gold scale för en 20 pounds och en hjärtbit för en 10 pounds... men man kan hitta den entingen vid stocken i vattnet eller vid stenarna där vattnet rinner in! Redigerat 7 Februari 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Man får gold scale för en 20 pounds och en hjärtbit för en 20 pounds... men man kan hitta den entingen vid stocken i vattnet eller vid stenarna där vattnet rinner in! jag tog en på 10 pounds som liten och fick en hjärtbit för det.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ok måste man ha hitat sinking lure som lite först eller och var som liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag fick en fiska på 19 pounds igår då fick jag gold scale! :) Men om man fått en på 20 pouns får man altså sinking lure då! :) och måste man ta den varje gång man går in och fiska sen eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 sinking lure hittar man på stocken som liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 behöver man den (skunkande flötet) för att få en twenty pounds jag kan inte hita sinking lure nä4r jag är stor och när jag är liten så finns den när man simar mot läkan där dom tre stenarna är :wacko: :wacko: :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg