0014 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 antagligen där vi sagt att man kan hitta den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag vet inte riktigt vart jag hittade den, de va fö 2-3 år sen jag hittade sinking lure :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Hur långt tid tar det att hitta det och ska man klicka på A knappen hela tiden eller för att hitta det och är det den stocken som e ovanför vattenytan???? gillar snabba svar.. och om den finns vid stenarna e det stenarna på land eller stenarna i vattnet? gillar snabba svar! har bråttom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 JAg har hitta det nu det var vid dom tre stenarna i vattnet (som stor) och man behöver inte trycka på a hela tiden! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Så här får man shinking lure på en minut och på det riktiga settet ta på dig flyg stövlarna när du går in i fhising pound, du ska ha på dem hela tiden och gå och köp fiskespöet och sen gå med flyg stövlarna till den där stocken i vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Man behöver inte alls ha dom det e bara att gå upp på stocken och dessutom pratar vi om när man e stor! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Hur långt tid tar det att hitta det och ska man klicka på A knappen hela tiden eller för att hitta det och är det den stocken som e ovanför vattenytan???? gillar snabba svar.. och om den finns vid stenarna e det stenarna på land eller stenarna i vattnet? gillar snabba svar! har bråttom! man ehöver inte trycka på A hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (0014 @ 07/02-2004 20:00:40) Hur långt tid tar det att hitta det och ska man klicka på A knappen hela tiden eller för att hitta det och är det den stocken som e ovanför vattenytan???? gillar snabba svar.. och om den finns vid stenarna e det stenarna på land eller stenarna i vattnet? gillar snabba svar! har bråttom! man ehöver inte trycka på A hela tiden men hur långt tid tar det innan man får det och kan du PM:a mig exakt hur man ska göra snälla? Please Please Please Please Please Please Please Please!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 gå runt lite vid stocken som Liten så hittar du den...det tar tid... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Tack men betyder det nått när fiskarna börjar hoppa runt?? bara undrar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 det är lättare att nappa enligt mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jaja.. men kan man få den största fisken på 20 pounds som liten åxå?? och hur ska vädret va när man får Sinking Lure ska det va regnit dag eller nett??? hur var det när du fick det 0014? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg