0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det spelar ingen roll..men fisken nappar bäst när det regnar... man kan inte få 20 poundaren som liten...tror jag...jag har bara fått den som stor.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Men jag letade i ca 6 dagar i spelet och jag hittade ente Sinking Lure som liten vid stocken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 då får du väl fortsätta att leta...den finns där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 nu e ja trött på å leta efter den men e du säker på att den måste va vid stocken som liten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Japp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 nu har jag hjärtbiten och goldscale... såhär fick jag det... Hjärtbiten fick jag av Hylian Loach som liten! Hylian Loach vägde 16 pounds och jag fångade den utan Sinking Lure... Goldscale fick jag av en 15 pounds fisk som jag inte fångade med Sinking Lure och som stor... hehe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag har hart att man inte får nåt pris när man anvender sinkin lure Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Det e ente sant.. man får pris vilket spö man än använder! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Nu har du allt fel...fångar man en fisk med Sinking lure så kan man inte vinna nåt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 så det e as onödigt att fiska med den! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 mm..men det är ändå en kul grej...asså att bryta mot en regel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Men har nån fiskat med hans hatt?? och dete meningen att man SKA bryta mot alla reglerna som e på skylten... förutom att skräpa ner eller va det e för det kan man ente... (Don't litter står det...) Men det står att man INTE ska använda sinking lure och då SKA man det.. det står att man inte ska springa och det SKA man.....och sen står det att man inte ska kasta på någon när man e stor och det måste man göra för att få hatten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg