Trasheye Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 själv heter jag Lööv... kanske inte så jäätte ovanligt... men jag känner inte så många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 isak bolin.. ända i sverige.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Har själv inte så ovanligt,därimot min bästa kompis har Lampic-Aaltonen som efternamn. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag har inget ovanligt efternamn men jag känner väl några som har det som t.ex. Koivusaari och Green. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Nej mitt efternamn är inte speciellt ovanligt snarare tvärtom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag har inget ovanligt efternamn men jag känner väl några som har det som t.ex. Koivusaari och Green. Ja vet också en som heter Green Själv har ja inget ovanligt efternamn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Högemark heter jag, bara min släkt som heter de i hela sverige... Min farfar å hans bröder som kom på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 jag har inget ovanligt drygt 2000 personer i hela landet har det efternamnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 5 pers med mitt efternamn. Woho va ovanligt. §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg