Gäst Tomatketchup Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Det var en gång en döv svensk,en stum dansk och en norsk utan ben som satt i rullstol.En gång så såg dem en grotta där det stog: Önska dig EN önskan och den blir sann!Men bara en! Svensken gick in,när han kom ut sa han: - Jag kan höra! Sen gick dansken in och efter en stund kom han ut och sa: - Jag kan prata! Sen åkte norsken in,när han kom ut sa han: - Kolla grabbar!Nya hjul!! Citera
Gäst Mega93 Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Varför inporterar man soppor från Norge? Jo, för att norrmännen sedan köper tillbaka det för att ha råd att exportera fler soppor i Sverige. Citera
Salzalada Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Varför stoppar norrmännen smulor i näsan? För att mata kråkorna. ^^, Citera
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Det var en norrman som gick på krog. Han köpte 2 öl 4 hot shots 2 vinflaskor och 1 bananlikör. När han betalat frågade bartendern om han ville ha en bricka till. då sa norrmannen "har jag inte tillräckligt att bära ändå? Citera
Salzalada Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Varför förlorade norrmannen boxningsmatchen? Han blev förvirrad av den kvadratiska ringen ^^, Citera
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Varför äter inte norrmännen saltgurka? Dom får inte ner huvudet i burken! Citera
Salzalada Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Varför hade inte norrmannen några fina presenter från Paris? Han hade glömt vad Champagne och eau de cologne heter på franska. xD Citera
BloodMan Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Är det inet så att norrmännen har massa historier om oss svenskar också? Citera
Aircondition Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Är det inet så att norrmännen har massa historier om oss svenskar också? Jepp så är det... Nån som kan nån Sverige-historia? Citera
Putside Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 @ precis En norsk målare står högst upp på en stege. Arve kommer förbi och frågar : - håller du stadigt i penseln ? - Ja det gör jag - Bra ! då lånar jag stegen ett tag Citera
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Norrmannen satt på kajen med sin slips hängande i vattnet. En dam gick förbi. - Vet ni om att ni har slipsen i vattnet? säger hon. - Javisst, jag metar, svarar norrmannen. - Men ni kan väl inte meta med slipsen? - Varför inte? En del använder fluga. Citera
BloodMan Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Vet du hur många norrmän det behöv för att tvätta en bil? 3,2 st som står på var sin sida och håller i varsinn svamp och 1 som kör bilen fram och tillbaka ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.