NightMaker Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 ja just ja när man svänger så lutar man sej mycket bra skänt :lol: Citera
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Vad står det i norska rondeller? - Max åtta varv. Citera
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Men hör på den hära . Varförstoppar norska kvinnor in p-piller i näsan? -vet inte! -Dom vill inte ha några snorungar ^^ haha den var bra... ^_^ har en tjock bok med bara norge historier men jag vet inte var den är... :( ska leta efter den och säga nåra... :D Citera
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 En norrman bad den stora stjärnan om en autograf. Denne tittade på en liten skrynklig lapp och sa: - Ska jag verkligen skriva på den skrynkliga lilla lappen? - Ja, jag renskriver det sen när jag kommer hem. Citera
Flisan_lillen Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Jag kan en bra norgehistoria ; Det var en svensk och en norsk på toaletten och när dom kom ut så tvättade norsken händerna en inte svensken. Då säger norsken ; Vi i Norge har i alla dall vätt att tvätta händerna men då svarar svensken ; Ja kanske det , men vi i sverige har vätt att inte pissa på händerna ! ; D haha Citera
Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Varför behöll norrmannen guldringen som han hittade på gatan? Det stod "Din för Evigt" i den. Citera
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Nästa Vad resulterar när en åsna och en sköldpadda parar sig? - Vet ej! - Norrman med hjälm! Citera
Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Varför går norrmännen mitt i vägen? De är rädda för de vilda blommorna i dikeskanten. Citera
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 - Vilka är dom smarta personerna i Norge? - Vet inte. - Turisterna! Citera
Ogri Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Vet du varför norrmännen stoppar ner snoppen i vattnet? -För att dem har hört att havet suger Citera
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 - Vet du vad norrmannen gjorde för att få råd med en video? - Nej - Han sålde TV:n. Citera
BloodMan Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Vad står det i norska rondeller? - Max åtta varv. min farsa har sagt att uppe i norrland ganska nära Norge så står det faktisk på en skylt "Norrmän,max 1 varv" hehe,det är sant! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.