NightMaker Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 ja just ja när man svänger så lutar man sej mycket bra skänt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Vad står det i norska rondeller? - Max åtta varv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Men hör på den hära . Varförstoppar norska kvinnor in p-piller i näsan? -vet inte! -Dom vill inte ha några snorungar ^^ haha den var bra... ^_^ har en tjock bok med bara norge historier men jag vet inte var den är... :( ska leta efter den och säga nåra... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 En norrman bad den stora stjärnan om en autograf. Denne tittade på en liten skrynklig lapp och sa: - Ska jag verkligen skriva på den skrynkliga lilla lappen? - Ja, jag renskriver det sen när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flisan_lillen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag kan en bra norgehistoria ; Det var en svensk och en norsk på toaletten och när dom kom ut så tvättade norsken händerna en inte svensken. Då säger norsken ; Vi i Norge har i alla dall vätt att tvätta händerna men då svarar svensken ; Ja kanske det , men vi i sverige har vätt att inte pissa på händerna ! ; D haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Varför behöll norrmannen guldringen som han hittade på gatan? Det stod "Din för Evigt" i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Nästa Vad resulterar när en åsna och en sköldpadda parar sig? - Vet ej! - Norrman med hjälm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Varför går norrmännen mitt i vägen? De är rädda för de vilda blommorna i dikeskanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 - Vilka är dom smarta personerna i Norge? - Vet inte. - Turisterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Vet du varför norrmännen stoppar ner snoppen i vattnet? -För att dem har hört att havet suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 - Vet du vad norrmannen gjorde för att få råd med en video? - Nej - Han sålde TV:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Vad står det i norska rondeller? - Max åtta varv. min farsa har sagt att uppe i norrland ganska nära Norge så står det faktisk på en skylt "Norrmän,max 1 varv" hehe,det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.