Gäst BondaKransDans Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Nu har jag gjort en egen cs hemsida och tänkte bara säga att du kan få ett helt egen hemsida åt din klan för bara 1000 fm eller 100 kr o månaden och att om du vill bli registrerad får du kontakta !! Detta gäller Fuska.se clan members!! Fuska.se Clan orkar inte med olika tomma sloter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Nu har jag gjort en egen cs hemsida och tänkte bara säga att du kan få ett helt egen hemsida åt din klan för bara 1000 fm eller 100 kr o månaden och att om du vill bli registrerad får du kontakta !! Detta gäller Fuska.se clan members!! Fuska.se Clan orkar inte med olika tomma sloter! Vad heter sidan da? Och vaddå .. vad får man det då? Förklara gärna mera , tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 men du kan väl säga vad den heter och hur gör man en egen hemsida som du det är säkert en töntigt sida med massor av n00bs ppå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Nu har jag gjort en egen cs hemsida och tänkte bara säga att du kan få ett helt egen hemsida åt din klan för bara 1000 fm eller 100 kr o månaden och att om du vill bli registrerad får du kontakta !! Detta gäller Fuska.se clan members!! Fuska.se Clan orkar inte med olika tomma sloter! Smart av dig det där med 100kr. man kan köpa 1000fm för 30kr via sms <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 man köper ju helre 3000fm för 90kr :lol: mycket billigare :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 man köper ju helre 3000fm för 90kr :lol: mycket billigare :lol: mmm, exakt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg