Clean Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Tor Leifs och Svenne Rubins Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 2Pac låter faktiskt riktigt fjantigt och löjligt om man ska översätta det ordagrannt. Håller med SCD. Även så låter KISS lite väl dåligt och omoget. Dock så har dom bra musik, så namnet kan kvitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Cattle Decapitation(boskaps halshuggning) låter väl ganska fjantigt men ganska roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Outside enemy hann före, Darin är det värsta jag har hört. Cliteater låter skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 jag håller med DARIN HAHAHA :P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Outside enemy hann före, Darin är det värsta jag har hört. Cliteater låter skumt. Cliteater. Vad är det för sjuka j*vlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Drogade Dagis Barn(DDB) e ju rätt wierd Hahaha, shit va coolt namn :D Det var grymt. Jag tycker alla metal/hårdrocks band låter töntiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.