PussyCat Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 (redigerat) Och det är tur det annars så skulle vi ha större och mer problem med fetma än vad vi redan har. Redigerat 2 September 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Men alltså Mcdonalds menyerna i USA är så billigt så dem borde höja lite extra. Alltså en gång så var jag där så såg jag en kvinna med 4stora color. Alltså 1 liten cola där är som största colan här i Sverige. Och dem stora där är extrema. Hon hade 3stora color, 5pommesfrites, några bigmac. Alltså det är pågrund av att det är så billigt där med maten. Som tur är det lite dyrare här i Sverige. Ja. Alltså en Bigmac company där är som BigTasty hos oss. Och en liten läsk är storläsk för oss. De har också riktigt stora munkar ''Donuts'' som många köper :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 sverige har också donuts :blink: men dom är nog inte lika stora. jag förstår varför man äter där om manb har dåligt med pengar men aldrig att man ä'ter där hela tiden urk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Allt i USA ska vara så överdrivet, störst, bäst och vackrast hela tiden. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 ja och det ser men ju på amerikanerna förutom vackrast oxch bäst :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Men alltså Mcdonalds menyerna i USA är så billigt så dem borde höja lite extra. Alltså en gång så var jag där så såg jag en kvinna med 4stora color. Alltså 1 liten cola där är som största colan här i Sverige. Och dem stora där är extrema. Hon hade 3stora color, 5pommesfrites, några bigmac. Alltså det är pågrund av att det är så billigt där med maten. Som tur är det lite dyrare här i Sverige. Tur???! Skojar du, det är fortfarande ens eget val att äta där. Det ska vara billigt för de som vill äta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Oj, du var ju den dära USA nissen :) Såklart att det är USA's fel att det är många som är överviktiga. De lägger en Bigmac på typ 2-3dollar bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Jag vet, jag var där i två veckor och åt McDonalds varje dag, det är bra priser. Och du förstår väl att ingen tvingar någon att äta där. Det är ens eget val. Var snarare glad att det finns billiga restauranger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Mm. Men regeringen där borde tänka på att det bara fler och fler som dör av fettman därborta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Mm. Men regeringen där borde tänka på att det bara fler och fler som dör av fettman därborta. Ja dem borde kanske säga Hamburgare är onyttiga. Nej men seriöst alla vet att det inte är nyttigt att äta hamburgare och man blir inte tvingad att äta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 (redigerat) Det är inte hamburgaren som är onyttig, det är pommes fritesen och läsken man får till som gör att det blir onyttigt. Redigerat 5 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 (redigerat) Hamburgare är kanske inte så värst onyttigt, det vet jag faktiskt inte men många av alla tillbehören till hamburgare, dressing och ost innehåller onyttiga saker så som socker. Redigerat 5 September 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.