Putside Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Är det någon som vet vart man kan skaffa sig en egen liten hemsida ? Är det kanske något bra program man kan använda sig av eller ? Och det ska inte vara så att det kommer en massa oönskad reklam som automatiskt lägger sig på sidan.Och inte någon "skabbig" passagen-sida utan en med snygg design. Brorsan min gjorde design i Word och la upp det. Men hur och vart skaffar man sig en sida ? Citera
wilmerx.tk Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Om du vill kan vi ha ett sidoprojekt tillsammans! Citera
Putside Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Skrivet 22 April 2006 Hmm..nja jag hade nog tänkt mig en egen profissionell (stavfel) musiksida där jag lägger upp texter. låtar och info om olika grupper mm Är det ingen som vet ? Citera
ThePunisher Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 (redigerat) nogg.se fast det blir ganska slaskigt... Nej menar jag! Inte nogg! Man kan inte lägga up låtar! Forget it! Redigerat 22 April 2006 av Boba-Fett Citera
DarkBlack_Angel Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Jo, men jag kan berätta hur det går till. Du skapar ett account på en free/not free website, sen skaffar du ett domain-namn som fungerar som en täckmantel eftersom den gratis webbsidan visar www.bravenet.com/charliebengskalle och sådant. Du kan söka efter free websites på sökmotorer. Citera
wilmerx.tk Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Jag kan göra en hemsida till dig Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 här här tror jag man kan skaffa sig en gratis hemsida vet ej med reklam eller ej men jag ska inte göra det jag kan göra en gratis hemsida via mitt bredbands abonnemang Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.