Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vad gör ni på rastena??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 ,02/02-2004 16:58:05] vad gör ni på rastena??? asså det finn ju redan en sån här tråd, men iaf jag brukar va emd kompisar fast ibland så kan jag gå och köpa godis för att det inte finns något annat att göra på rasterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 på våran skola finns det inget att göra så vi gappar utanför lärarrumet! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Spelar Gameboy :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 gillar du gameboy eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 tror det ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag brukar va med kompisar och åka på en isig backe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 okej vart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag går runt å snackar med polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag köper godis av 7:orna fast man inte få ha godis <_< som knark typ :P de e ju värsta knark langarna.. eller så spelar jag fotboll, riktigt bra e jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag brukar gå o bli mobbad av några.. haha.. jag brukar flumma med kompisarna på en isigbacke eller så.. men nu är det skit trist där när det har smält lite... metabee, vart kommer du ifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jag åker också i en isbacke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.