Mikael Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Brukar ni onanera? Eller tycker ni att det är äckligt? *Hoppas att inte det här inlägget blir låst*
Kakanrott Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Heter du Mikael Müller eller känner en kille som heter de som allid snackar om sånt
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 vad f*n ere me dej... tycker inte man ska snacka om sådant på detta forum...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Jag hoppas att denna tråd blir låst. Vad är det med dig egentligen
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Hah, och han hoppades att någon skulle svara.. värsta pervo tråden..
Gäst Mr.Whisper Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Brukar ni onanera? Eller tycker ni att det är äckligt? *Hoppas att inte det här inlägget blir låst* Vissa kanske t.o.m. tycker att det är stötande men inte jag.Och vissa vet inte ens vad det betyder.Lås detta inlägg snabbt! :o http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules Nästan längst ner så står det skriv inte stötande inlägg o.s.v. Redigerat 2 Februari 2004 av Mr.Whisper
Mikael Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Stötande? Hur menar ni då? Vad är det som är fel eller stötande med onani? Får väl ursäkta om ni tyckte det var så förskräckligt. :blink:
Mikael Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Nej, om en kille onanerar smeker, eller runkar sitt skönsorgan till utlösning. Hur kvinnan gör orkar jag inte berätta.. :D Förresten, det här inlägget skulle nog varit i "Allmänt", gjorde fel.. Redigerat 2 Februari 2004 av Mikael
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Man har samlag med sig själv, eller någon annan fixar utlösningen åt en. Man kan säga hand-to-man om man fattar :P
Mikael Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Så.. är det bara jag som onanerar här? Kom igen nu, berätta, jag vet att många gör det.. :D
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Det är bara du som vill dela med dej av din sexuella fantasi din perversa 91a!
Rekommendera inlägg