Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Har aldrig spelat cs med eget account, endast hos kompisar. Cs-spelare har en förmåga att bli arga när man gör fel :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag kan bli förbannad när dom andra spelarna inte lyssnar på ljud :S SÅ AKTA DIG! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 när ja va typ 8 lr nåt körde jag lite 1.5 mot bottar :S, för vi hade ingen internet. Sen började ja me CS:S i typ februari och börjar bli rätt bra, min brorsa äger som f*n på CS men han gilllar det inte speciellt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst draghonn Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 jag har bara spelat 1år=( sen burgade jag inte gilla det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jag kan bli förbannad när dom andra spelarna inte lyssnar på ljud :S SÅ AKTA DIG! :D Lyssnar på ljud ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 har lirat i 3 mån kankse , köpte CS,s då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jag kan bli förbannad när dom andra spelarna inte lyssnar på ljud :S SÅ AKTA DIG! :D Antingen menar han folk som inte lyssnar när folk pratar i miccen, eller inte lyssnar på skott och fotsteg m.m..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag kan bli förbannad när dom andra spelarna inte lyssnar på ljud :S SÅ AKTA DIG! :D ja? hur skulle man annars spela bra? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 bugg flashen på d2, då flashas ju dom i mörka? >.< inte någon j*vla tunnel :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 eh? jag och mina kompisar kallar det olika... Tunnel, mörka, trollboet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 spelat nu i 2 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 och är 0 år gammal? O-o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg