Kevve Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 lol bonngård Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 lol bonngård Vadå bondgård?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 det var inte så snällt sagt, Kevve! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Har faktiskt inte nå långt till Centrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frogren Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 det vill ni inte veta. Senast jag städade var nog nån gång i november. nifår ju använda er fantasi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 jo tack vi har... redan föreställt oss ungefär, tack... ;) har t.om. fått upp tapeter nu, får väl lägga upp någon mer bild när det är klart, blir IKEA imorrn! lägger ut en smygpreview på hemsidan, den syns föressten även i presentationen när jag lägger ut den där, rätt fräckt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Från en vinkel i alla fall (bara skrivbordet syns): http://img383.imageshack.us/img383/2970/dator1liten9yu.png http://img95.imageshack.us/img95/3987/dator2liten1rb.png Tufft med TV precis brevid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Tufft rum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Inte för att man ser så mycket av rummet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) Usch och FY! Morsan tvingade mig att städa rummet. Redigerat 29 April 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Kommer att ta kort snart, när mitt skrivbord blir borttaget och jag får en soffa och en hylla. En stående hylla. Sen så är min hängade hylla snart klar på slöjden. Sen ska jag ta kort på vårat spel rum, som vi ska göra i ett rum bakom garaget :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^\<(\_/<) Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Triforceh's rum e mest aeg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.