pollenallergi Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Triforceh's rum e mest aeg. Mja, lite självgod får man vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 brunhilde:Mentos å Algrens bilar is the shit!! Skulle ta kort på mitt rum, men ni tror inte att batteriet i kameran tog slut då eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 ett virrvarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag är stolt! Har inrett mitt rum efter eget huvud...så det är med andra ord ganska tomt :D Ne,men mitt rum finns det inte så mkt förutom ett skrivbord,en garderob,en säng och en hylla och fullt med olika motor tillbehör så som motorblock,förgasare m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Mitt rum innehåller säng,ett skrivbord som väger 80kg, bokhylla och lite annat grejs. Mest stolt är jag över att jag har en vägg som är helt orange :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Kan ni skicka in bilder på rummet som ni berättar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 skall ta en när jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Okey bra. :) Blev lite nyfiken på ditt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.