MegaSvampen Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Rent ut sagt, Habbo suger. Jag hette något, kommer ej ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Har konto där, men jag brukar aldrig vara inne och kommer inte heller ihåg mitt login. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg.. Ja, jag håller med. Vilket jä**a sk*t habbo har blivit nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg.. Ja, jag håller med. Vilket jä**a sk*t habbo har blivit nu... Ohja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit, ren skit. dom blåser ungar på pengar att köpa låtsas möbler som finns på en skärm. istället för att köpa nåt ganska fyndigt. Min åsikt om Habbo Hotel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg.. Ja, jag håller med. Vilket jä**a sk*t habbo har blivit nu... Ohja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit, ren skit. dom blåser ungar på pengar att köpa låtsas möbler som finns på en skärm. istället för att köpa nåt ganska fyndigt. Min åsikt om Habbo Hotel Japp... 2004-2006 R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg.. Ja, jag håller med. Vilket jä**a sk*t habbo har blivit nu... Ohja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit, ren skit. dom blåser ungar på pengar att köpa låtsas möbler som finns på en skärm. istället för att köpa nåt ganska fyndigt. Min åsikt om Habbo Hotel Japp... 2004-2006 R.I.P. Varför ritar du över ansiktet på gubben...? Habbo Hotel har alltid varit boring om du frågar mig, har en gubbe gjord typ 2004 jag också, kan dock inte lösenordet, har en nu som är gjord 2005 dock... Fick tag i lösenordet, vinner jag nu? habbo_bild.bmp Redigerat 17 December 2009 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg.. Ja, jag håller med. Vilket jä**a sk*t habbo har blivit nu... Ohja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit, ren skit. dom blåser ungar på pengar att köpa låtsas möbler som finns på en skärm. istället för att köpa nåt ganska fyndigt. Min åsikt om Habbo Hotel Japp... 2004-2006 R.I.P. Varför ritar du över ansiktet på gubben...? Habbo Hotel har alltid varit boring om du frågar mig, har en gubbe gjord typ 2004 jag också, kan dock inte lösenordet, har en nu som är gjord 2005 dock... Fick tag i lösenordet, vinner jag nu? habbo_bild.bmp Därför den har varit ''Hc'' med ''Hc'' frysir, och nu är den ju slut och då kan han inte använda frysiren.. Då är han helt flintskallig så jag ville inte visa det XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg.. Ja, jag håller med. Vilket jä**a sk*t habbo har blivit nu... Ohja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit, ren skit. dom blåser ungar på pengar att köpa låtsas möbler som finns på en skärm. istället för att köpa nåt ganska fyndigt. Min åsikt om Habbo Hotel Japp... 2004-2006 R.I.P. Varför ritar du över ansiktet på gubben...? Habbo Hotel har alltid varit boring om du frågar mig, har en gubbe gjord typ 2004 jag också, kan dock inte lösenordet, har en nu som är gjord 2005 dock... Fick tag i lösenordet, vinner jag nu? habbo_bild.bmp Därför den har varit ''Hc'' med ''Hc'' frysir, och nu är den ju slut och då kan han inte använda frysiren.. Då är han helt flintskallig så jag ville inte visa det XD Oh nej, flintis ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 (redigerat) fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg.. Ja, jag håller med. Vilket jä**a sk*t habbo har blivit nu... Ohja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit, ren skit. dom blåser ungar på pengar att köpa låtsas möbler som finns på en skärm. istället för att köpa nåt ganska fyndigt. Min åsikt om Habbo Hotel Japp... 2004-2006 R.I.P. Varför ritar du över ansiktet på gubben...? Habbo Hotel har alltid varit boring om du frågar mig, har en gubbe gjord typ 2004 jag också, kan dock inte lösenordet, har en nu som är gjord 2005 dock... Fick tag i lösenordet, vinner jag nu? habbo_bild.bmp Därför den har varit ''Hc'' med ''Hc'' frysir, och nu är den ju slut och då kan han inte använda frysiren.. Då är han helt flintskallig så jag ville inte visa det XD Oh nej, flintis ;-) hahahah :angry: Redigerat 18 December 2009 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Habbo är lame och grymt överskattat imo :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Hahaha, jag har habbo! Vet dock inte mitt lösenord, den är grymt gammal :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.