Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Är ni med på att försöka slå rekordet på att vara inne samtidigt. Ni kan skicka pm till mig eller skriva det här. Så småning om kommer vi att bestämma en tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag är helt med... Vad sägs om att vänta tills fler läst detta medelande och sen bestämma tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ja, jag trodde inte att nån skulle svara. 2 med 41 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Typ om alla vi som läser kan komma hit kl.17.00 imorgon typ eller så, för alla kan inte bestämma tiden nu hehe, då är det redan en rekord :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Du Ferrie är du med eller. Nej vi ska vänta tills det är fler som är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ja jag är väl med, men det är bättre om du sproder information när vi ska vara så alla inte ska sitta här i en klump och vänta tills när vi ska vara här igen. Får alla se när så kommer dem kanske. Får dem inte se så kan du ha missat några personer, och dem kanske inte kollar på inlägget mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Så du menar att jag ska skriva det i varje innlägg jag skriver eller skriva det i min signatur eller vad? Men då vet jag inte hur många som är med. 3med 40kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 NEj du kunde ha skrivit det i början av hela ämnet eller med undertexten innan man klickar in på ämnet kunde detju stå typ: REKORD! sen under: Kom hit kl.1500 på tisdag ska vi slå rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Men det kan ju vara rätt svårt att komma på en tid dessutom kan mnan ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Jag är med.Undrar hur många det blir.Rekordet nu är 42samtidigt.Jag tror att det nya rekordet blir ungefär 100st Samtidigt Redigerat 2 Februari 2004 av Mr.Whisper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ja är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Tack. Hoppas det blir ett storslaget rekord. 5 med 38 kvar. Minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.