paragonX9 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 hur gör man för att man ska få en bild när man skrivit nåt? snällla!!! hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 1. fel forum 2. http://forum.fuska.se/index.php?act=Help&CODE=01&HID=28 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 okej...vad har det med bilden att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Va ? Asså du får ta och förklara dig en aning bättre. Jag trode du menade en aaavatar som man har bredvid sina inlägg. Vad menade du då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) jo han menar att den bilden du har där de står rage against the machine de e de han menar typ som alla andra har men inte samma !! Redigerat 24 April 2006 av forsaken64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Jag tror att han menar så här: Han vill typ lägga in en bild i inlägget. Precis ovanför Svara knappen finns en liten ruta och knappen Bläddra. Tryck på bläddra och välj bild sedan trycker du på knappen Lägg Till Den Här Bifogade Filen och sen på Svara. Om du menar Avatar gå in på Min Kontrollpanel och tryck sedan på avatarinställningar. Redigerat 25 April 2006 av Santa_Claus_Driver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg