Cs-alex Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Sa dom Svansen hela tiden Hahaha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 [FFHG] SNS å en klan med tyskar XD... e klanlös just nu <_< aaaa, sket kul!! satt å snacka på msn me dem så skrev dem typ på tyska så trodde dem ja inte fatta ett piss(btw läser tyska i skolan så lite kan jag)... Just de har ju spelat i SiS oxå... coolaste namnet solklart Samuraier i String Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 HAHA bra namn ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) [XtM] dzF* eXa|(Är jag med i nu) Tre st.klaner alltså. :) Redigerat 25 April 2006 av Impulze^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 all4one eller något sånt :P Var skitlängesen mixar mest nu och spelar pub ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 (redigerat) kommer inte ihåg alla men här: <T.T.B.O.C> (Team.fx) och nån till Söker fortfarande en klan som har medlemmar som är inne varje dag.. :( Redigerat 26 April 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 kommer inte ihåg alla men här: <T.T.B.O.C> (Team.fx) och nån till Söker fortfarande en klan som har medlemmar som är inne varje dag.. :( Ja jag med. Min kusin han spelar i en clan där dom spelar pcw 3 ggr per dag ;) skulle vilja spela där!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) 011 undergrounds pL / Ice gamers AngelCrew och nu adictive-gaming : ) besök ochså våran hemsida www.adictive-gaming.2u.se idle and perfom i irc : ) Redigerat 5 Maj 2006 av NeoX* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg