Gäst Skellington Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Ska vänta tills den gått ner i pris... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Jag med. fasst synd att det har kommit ut ett nytt. Nu måste man slösa cash på ett PS3 bara för att man ska kunna köra dem nya spelen :( Redigerat 11 Juni 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag tror inte det kommer att vara värt ett ENDA öre, inte efter vad jag läste om E3-mässan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Alltså konsolen verkade inte så bra efter det som sades vid E3-mässan. Spelen som visades upp övertygade inte. På slutet av deras tal om Playstation 3 kom väckarklockan, priset 6000 kronor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Allvarligt, det var det sjukaste jag hört. 6000 spänn. Dom förlorar bara på det. Jag skulle aldrig punga ut så mycket pengar på en konsoll! Tänk vad mycket annat du kan köpa för 6000 kronor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg