Gäst Elite Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Vissa i programmet är helt sjuka i skallen, andra inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Kolla rpå det ibland, om datorn är upptagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) I det senaste avsnittet handlade om folk som har lite annorlunda yrken. En klippte håret kring penisen och gjorde frisyrer av det håret där. En annan jobbade för olika barer i London. Hon har mycket kändiskontakter och hennes uppgift är att hennes rika kompisar ska handla mycket i baren... En annan var Dejtcoach... >_> Redigerat 2 Maj 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 I det senaste avsnittet handlade om folk som hade lite annorlunda rykten. En klippte håret kring penisen och gjorde frisyrer av det håret där. En annan jobbade för olika barer i London. Hon har mycket kändiskontakter och hennes uppgift är att hennes rika kompisar ska handla mycket i baren... En annan var Dejtcoach... >_> Rykten? Du menar väl yrken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Corpsegrinder: Ja jag menar yrken skrev lite fel. Ska ändra det. De var inte speciellt dumma i huvud för det kan jag påpeka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=2684 Finns att läsa lite mer där. :) Men mja. Jag har bara tittat lite. Men jag tycker det är jävligt intressant. Man kan väl visst tycka att det är lite sjukt såsom Randy, 52 år gammal och leker Peter Pan. Udda människor men som är jävligt intressant faktiskt. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Att vara annorlunda kan inte alltid vara lätt, speciellt om man har ett unikt ansikte. Läste om han som var helt röd i ansiktet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 han som klippte pubis håret = :meddum: :meddum: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Presentation: Varför var han helt röd i ansiktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 vem var röd jaha :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Att vara annorlunda kan inte alltid vara lätt, speciellt om man har ett unikt ansikte. Läste om han som var helt röd i ansiktet... En av mina goa polare har den sjukdomen. Hejar som f*n på AIK. :) Corpse: En sjukdom. Läs mer i sidan jag postade. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Sjukdomen är väldigt sällsynt. Måste vara irriterande att ansiktet ständigt kliar... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.