Dretskit Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Ja, det kan ju inte vara så skönt direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Kollar någon på det? Jag brukar kolla på varje avsnitt. Dem är ofta intressanta... ' Jag brukar kolla på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Den stora frågan är väl ändå vart man hittar sådant folk.. ..och som ställer upp i TV som sjuka människor. Lär väl vara pengar inblandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Det var ju en som åt överkörda djur. Inte direkt så fräscht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Precis, och denne person ställer upp i tv.. Antingen är de psykiskt sjuka eller så får de pengar för att ställa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Precis, och denne person ställer upp i tv.. Antingen är de psykiskt sjuka eller så får de pengar för att ställa upp. Ja, det kan inte vara alltför svårt att fejka heller. Tror verkligen inte att alla dessa människor kan vara seriösa. "Hej jag heter john, jag äter råttor med olika sjukdomar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Det var ju en som åt överkörda djur. Inte direkt så fräscht. nä, jag såg just reprisen av det avsnittet. Hur f*n kan man äta en Grävlingshjärna???!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Har bara sett några avsnitt av the outsiders, men det är... "underhållande". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 de får fett betalt av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.