Floorball Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Tjaba! Tänkte höra med er vilken färg ni tycker är coolast till Playstation 3 som kommer i höst? Svart? Silver? Vit? Själv föredrar jag nog silver eller vit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Vit tror jag är snyggast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Vit men detta borde va en omröstning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steez Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Lugnt vit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Vit skulle jag nog ta. Svart har man ju på Ps2, så skulle jag köpa Ps3, så skulle jag förmodligen köpa vit, silver vet jag inte, är inte riktigt säker. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Vit eller svart. Silver är medelsvensson valet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Silver är den snyggaste färgen så att jag väljer den. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Vit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steez Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Någon kanske vill göra en omröstning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 hm.. har sett den i blå ! assnygg! men det skulle nog varit vit i alla fall! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Vadå blå? Den finns bara i: vit, silver och svart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steez Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 hm.. har sett den i blå ! assnygg! men det skulle nog varit vit i alla fall! :D Du måste antagligen ha sett fel eller blandat ihop det med någon annan konsoll... Enligt sony kommer ps3 bara släppas med färgerna, svart, silver och vit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg