Katt Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Ibland när jag får PM och jag läser de kan det se ut så här: Det står att jag har mer PM än vad jag egentligen har. Skulle bara säga det. Redigerat 25 April 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Du menar på inboxen? Det finns flera sidor med meddelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Japp, inboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jag har ca 80 men det står 120 ibland... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Kan ni fixa det? Det är lite förvirrande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 MEN! Läs vad Ragnarök skrev ! Det finns inte bara en sida, har du fått flera Pm, så kan det hända det blir flera sidor ! Man kan bläddra igenom sidorna, scrolla ner och tryck " 1,2,3 " eller hur många sidor ni nu än har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 när jag har 5 så står det 421 ibland ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 idag stog detn 142 men jag hadde bara 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 MEN! Läs vad Ragnarök skrev ! Det finns inte bara en sida, har du fått flera Pm, så kan det hända det blir flera sidor ! Man kan bläddra igenom sidorna, scrolla ner och tryck " 1,2,3 " eller hur många sidor ni nu än har. Öööhhh... Jag fattar inte vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Du skämtar väl Fusk katten? Det är bara och följa instruktionen så får du reda på att det inte är någon bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jamen jag har inga 123 knappar! Önskar att jag hadde nått program som kunde filma skärmen så ni såg vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) EDIT! Titta längst nere, i den omringade området. ;) Förstår du nu ? http://img161.imageshack.us/img161/5028/screen9xs.jpg Ifall det står "1,2,3", då betyder det att du har 3 sidor med Pm. Förstår du nu ? Redigerat 2 Maj 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.