Izy Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Tjena Tjena! Ere nån här som spelar robot rage på miniclip? Ja undrar för jag kan inte spela det på blip.se Om nån spelar det så säg vad din robot heter o hur många plus :D PS Min robot heter tergtwery och har +++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag spelade det för länge sen, men tyvärr har min robot raderats, men den hette Robo-bobbo92 och hade ++++, jag ägde sönder alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izy Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Jag spelade det för länge sen, men tyvärr har min robot raderats, men den hette Robo-bobbo92 och hade ++++, jag ägde sönder alla Vi kunde mött varann annars :( :( :( :( :( Redigerat 25 April 2006 av kokohannes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 flyttar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jag hadde 5+ på blip.se.. ;P är nog raderad nu.. nått år sen jag spela sist.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Är ++ på blip och ägerde mesta men de funkar inte ordentligt så ja bliraldrig +++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 jag e + =) (speedez hjälpte mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Min e raderad [det suger att man blir raderad efter 21 dagar om man inte e aktiv] Jag var +++++(5) jag trenade enkelt till det på en vecka med min bror, han lät mig vinna några hundra ggr så gav jag honom 5€ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 heter rapidz och ++ spelar på miniclip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 min är bprta men jag var +++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 är/var ++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Har några +++++ (5+) och ++++ (4+) på blip.se. Kanske ska radera dem så ingen snor dem av mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.