Justusett Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Vad är HeatoN config? såg de på deras sida men det är bara VIP meddlemar som får ladda ner... vet ni va de e? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Han är väl den mest professionella spelaren på CS, eller så uppfattade jag din fråga fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag vet inte vaddet är! hej då! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Han är väl den mest professionella spelaren på CS, eller så uppfattade jag din fråga fel. Du uppfattade frågan fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) dom sjunger väl typ heaton i : jag är en tönt som spelar cs... :D undrar också va de är :: Redigerat 27 April 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Frågade Walle va de va förnått, han sa typ : om man laddade ner de så fick man samma inställningar som HeatoN har... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 HeatoN's egna config kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 vaaa? vad annars? det heter ju heatons config... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg