ouagadougo Skrivet 25 April 2006 Rapport Skrivet 25 April 2006 Jag har kommit till Exdeth i cleft of dimensions och har problem med att besegra honom. Nån som har bra tips på hur man bör göra och vilka klasser man bör använda?
Larath Skrivet 25 April 2006 Rapport Skrivet 25 April 2006 Jag har kommit till Exdeth i cleft of dimensions och har problem med att besegra honom. Nån som har bra tips på hur man bör göra och vilka klasser man bör använda? Mimic är bra om du har rätt skills på dom, sen vet jag inte så mycket. min kompis säger att alchemist äger genom lvl potionen som ökar en lvl under strid med 100% min kompis gick ifrån 40->80 med sin damage dealer :P
ouagadougo Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Skrivet 26 April 2006 Tufft, jag har aldrig använt Alchemist av den anledningen att jag aldrig använder saker, men nu när det säger det så låter det riktigt bra. Och jag använder redan Mimic med bra grejer (eller vad sägs om två st Katanas med X-attack?).
Larath Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 Tufft, jag har aldrig använt Alchemist av den anledningen att jag aldrig använder saker, men nu när det säger det så låter det riktigt bra. Och jag använder redan Mimic med bra grejer (eller vad sägs om två st Katanas med X-attack?). aj, det lät bra, men alchemist äger och det är ju mest för att blanda typ power potion (lvl saken tror jag)
Rekommendera inlägg