Gäst newnameguy Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Jag säljer min runescapegubbe, pga. ska skaffa wow, runescape är inte så kul. Den som skickar 3000fm till mig får gubben... här kommer lite bilder P.S. Ni får namn och pass när ni skickat 3000fm. Jag är INGEN j*vla SCAMMER, så ni bara vet;) P.S.2. Nu för bara 3000fm!!! Jag tar gärna emot en glimmrande namneffekt istället.... Redigerat 28 April 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 kan man få köpa bara den där full rune för ex antal fm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 jag kan ge 1200fm för full rune =) speedez logga in på msn (offtopic) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Någon som vill köpa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) vad får jag för 1200+fm? alla rune saker? Redigerat 28 April 2006 av kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 vad är fm för något...jag har okså en runescape gubbe på lvl93 han har bara dragon long svord och anti dragon sheld + dragon utrussning han heter robzz33 password är mastership + 3 siffror försök lista utt den lykas nån med det får han gubben fast han är member som ni vet + han har 10000gp lycka till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 vad är fm för något...jag har okså en runescape gubbe på lvl93 han har bara dragon long svord och anti dragon sheld + dragon utrussning han heter robzz33 password är mastership + 3 siffror försök lista utt den lykas nån med det får han gubben fast han är member som ni vet + han har 10000gp lycka till :D han finns ju inte äns me på highscore :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Jag säljer min runescapegubbe, pga. ska skaffa wow, runescape är inte så kul. Den som skickar 3000fm till mig får gubben... här kommer lite bilder P.S. Ni får namn och pass när ni skickat 3000fm. Jag är INGEN j*vla SCAMMER, så ni bara vet;) P.S.2. Nu för bara 3000fm!!! Jag tar gärna emot en glimmrande namneffekt istället.... joo jag e en seriös köpare av hela gubben men jag undrar om jag kan få köpa honom på avbetalning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Vad menar du med avbetalning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 att han typ betalar typ 300fm 10 gånger me lite mellanrum :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Jag vill ha allt på en gång, vill köpa en glimmrande namneffekt... Annars kan du ju Smsa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Jag vill ha allt på en gång, vill köpa en glimmrande namneffekt... Annars kan du ju Smsa ;) joo jag ska kanske smsa idag så jag köper den idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg