Agito Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 om du gör ett bättere så sika ett pm till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Men får jag vara ärlig så håller jag på med ett krigspel på internet (internetbasarat), men det är väldigt mycket kvar. Men den kommer vara mycket bra, lovar. Men det lär dröja några år innan den blir färdig. Sen funderar jag på om det ska bli på CD istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ok lycka till då det kan du behöva :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 På BF e det inte kul med fusk, men DesertCombat e kul iaf till BF, men jag slutade spela det... spelar bara UT2003 ibland UT och Runescape 1 och 2. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.