Megaklumpen Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Vilken tråkig lögn, Quillion14. Det finns ingen låt som heter "True Of Spadou". Det finns en chans att dom finns, men jag tror inte balladsångare skapare ett band utan websida. Begees - I started a joke / Begees - How can you mend a broken heart/ David Bowie - Life on Mars. MEEEN!!!ååhhhh!!! Han menar ju att låten heter True å att bandet som har gjort den heter Spadou!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Vilken tråkig lögn, Quillion14. Det finns ingen låt som heter "True Of Spadou". Det finns en chans att dom finns, men jag tror inte balladsångare skapare ett band utan websida. Begees - I started a joke / Begees - How can you mend a broken heart/ David Bowie - Life on Mars. Då får han väl precisera sitt svar lite bättre. Chicago - If you leave me now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 And I Love Her med the beatles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Är är verkligen säker på att Michael Bublé sjungit en eller flera kärleksballad. Han har gjort en eller två låt(ar) som jag tror att det är kärleksballad, fast kommer dock inte ihåg vad dem heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Stefan Nilsson - Gabriellas Sång Underbar sång från filmen Så Som I Himmelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Stefan Nilsson - Gabriellas Sång Underbar sång från filmen Så Som I Himmelen. Is da shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Hari Mata Hari - Leyla. Mycket vacker. Sedan två gamla Johnny Logan-klassiker: What's another year & Hold me now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag vet inte riktigt om denna är en ballad, men den är naturligtvis bland dom vackraste låtarna. Michael Jacksson - Make a better place. There's a place.. in your heart, Can i know it is love? Underbar text & musik samt ett bra jobb av Michael Jacksson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 All we need is love - The Beatles Kanske ingen ballad, men en kärlekssång :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 min är (ey shehidan)men jag tror inte att ni känner till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Vart du än går - ÖHRN Den är en riktigt fin låt... fast den har lite tempo mitt i texten. Men den är en riktigt lugn och fin låt :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.