Rallypack Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 ;) vad heter han heracross eller nåt var hittar man han han ser ut som en skalbagge hjällp :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 (redigerat) för de första: Fel *forum* i pokemon forumet kan du nog hitta lite! EDIT: jag kan skriva var om du skriver till vilket spel ? Redigerat 26 April 2006 av medion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 jag har nyss blivit medlem hur gör man det :blink: jag har nyss blivit medlem hur gör man det :blink: pokemon crystal :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Rätt forum. Använd Headbutt på träd i bregsområdet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Han är Ganska lätt att hitta till höger om Mahogny town, skaka träd. (Staden med Is gymmet). jag mötte den på 6 försök där! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 OK STORA TACK TILL DEM SOM SVARADE tack,tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 en sak han är jobbig att fånga ! visst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ingen behöver skriva mer nu ...jag vet nu vart han är jaha där var han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Ska det vara natt eller dag? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg