gurreb Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Hej. vet ni vilken artist det var som skrivit det här är en bit från låten (ska hoppa ner från ejfel tornet om du lurar mig) eller nåt liknande ??. vore jätte tack sam om nån kunnde hjälpa mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 ja kommer inte ihåg men ja kommer ihåg att vi lyssna på den på Musiken i skolan ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Ted Gärdestad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Ted Gärestad. Han skrev också Jag Vill Ha En Egen Måne och Sattelites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 neee du, killen, Ted Gärdestad skrev inte en enda av låtarna han sjöng(har för mejj de iafa) utan de va hans bror som gjorde det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ok så vem var det då ??. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Det är iaf Ted som sjunger den, så mycket vet jag, sen om han skrev den eller inte är väl skitsamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Teds bror skrev många låtar med ted har jag för mig, eller om han skrev dom själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Ted sjöng alltså låten, då kan väl tråden låsas. Den är besvarad. Titta i viktiga ämnen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Kenneth Gärdestad är hans bror för övrigt.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Har svaga aningar om att det var Robert broberg som gjorde den låten, men..aja..är ni säkra så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Frågan besvarad? Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg