Mr_10_no1 Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 vart f*n ska hon äta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 vem bryr sig om henne hon gillar ju bara fettosar jag ska ´precis som andra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Du ska ta henne till en resturang i närheten, minns inte riktigt vart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 ta henne till cluckin bell alla tjejer vill dit för jag tog denise dit och katie men sen tog jag katie till hamburgar stället då blev hon inte nöjd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Hon gillar fina resturanger, Jag brukar ta ett steakhouse =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Är tjejerna lite kräsna? Det visste jag inte. Jag trodde man kunde ta dem till vilket ställe som helst. Det kanske förklarar varför yoga tanten blev tjurig en gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg