paragonX9 Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 det finns 24masker på det spelet.Jag ska säga hur man får några masker... 1: brevmen hatt:på natten vid en gubbe som sitter å spelar på en sak i clock town. 2: gero mask:skaffa hästen å klara rid tävlingen vid milk road dag 1. 3: bunny hood:är min favorit mask... den får man i lon lon rance vid höns huset åt vänster där ska man använda brevmen hatt å spela låten för alla kycklingar där. :cool:
Gun Guy Skrivet 27 April 2006 Rapport Skrivet 27 April 2006 LOL . Bunny hood e ochså min favis jag har också alla masker. Men kom igen, mer en 3 masker kan du få!
paragonX9 Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Skrivet 27 April 2006 jag har alla masker i spelet...noob,det finns en fuskig mask som heter fars daity mask den får man när man har alla andra masker.den gör att man blig stora link med ett super svärd när man slår så kommer det magi som dödar bossen på några slag...det finns en nack del med den man förlorar magi om man har den på sig(tips)skaffa cermina milk eller vad den nu heter :D den gör att man får oenligt med magi :cool:
Rekommendera inlägg