kul Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 kan nån fixa nått odödlighets fusk till Soldat skulle bli glad om jag fick ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Tyvärr, det finns inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 däreemot kan du ta /piss eller så va det /kiss och då gör gubben... öh som det låter (pissar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 en fråga... va e soldat för spel?????xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 en fråga... va e soldat för spel?????xD Krigsspel i 2d, går att lira online och mot botar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 ok :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Spelet går att ladda ner på Hamsterpaj.net helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 det äger! det är en kille som har gjort det alldeles själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Finns här på filarkivet också.... de e okej ibland, men jag håller mig till 3D :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Går också att ladda ner på www.soldat.nl . Finns inga fusk tyvärr till soldat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Nää, eller jo, men inga fusk som hjälper dej utan snarare bara små easter eggs. Här är några: /piss /tabac /smoke /win Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) coolt. men det är inte ett spel man vill fuska på ..(inte jag iaf) Redigerat 28 Maj 2006 av 1-an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.